Stap 1. De gratis en vrijblijvende intake

Allereerst vindt het intakegesprek plaats, dit is uiteraard geheel gratis en vrijblijvend. Tijdens dit gesprek willen we graag kennis met u en uw onderneming maken. In dit gesprek komen alle knelpunten naar voren en komen we er samen achter wat uw behoeften zijn. Wij kunnen u dan ook direct een indicatie geven welk vast maandtarief bij uw onderneming past.

Stap 2. U levert uw administratie in

Het enige wat u hoeft te doen is slechts elke maand uw facturen, bonnen en bankafschriften e.d. aan ons te mailen, per post op te sturen of langs brengen mag natuurlijk ook!

Stap 3. Wij verwerken uw administratie

Wij verwerken al uw facturen, bonnen en bankafschriften van uw onderneming. Bij de verwerking van uw administratie houden wij altijd rekening met alle belastingvoordelen waar u voor in aanmerking komt.

Stap 4. Belastingaangifte

Wij controleren uw administratie en zullen periodiek de aangiften indienen die voor u van toepassing zijn.

Stap 5. Jaarrekening

Na de afronding van de jaarcijfers, dienen wij daar waar nodig een suppletieaangifte Omzetbelasting in. Vervolgens zullen wij de aangifte Inkomstenbelasting indienen. Deze bestaat deels uit de winstaangifte en deels uit de particuliere aangifte. Middels het toepassen van de juiste fiscale faciliteiten zorgen wij er voor dat uw belastingaanslag zo voordelig mogelijk uitkomt. Tevens ontvangt u van ons de jaarrekening over het desbetreffende jaar.

Zakelijke klanten

Als u klant bent van administratiekantoor Kopa nemen wij graag alle administratieve zorgen van u over.

Wij dragen zorg voor de juiste communicatie met de Belastingdienst. Verder kunt u met al uw vragen bij ons terecht: telefonisch, per e-mail en/of tijdens een persoonlijk gesprek, de koffie staat altijd klaar.

Bent u op zoek naar een administratiekantoor dat écht met u meedenkt? Maak dan een afspraak voor een kennismakingsgesprek.